Останні відгуки клієнтів

Виберіть тип мандрівки
Хороший



із 886 відгуків
  • Чистота 7,8
  • Зручності 6,5
  • Розташування 7,7
  • Комфортність номерів/Стандарт: 7,6
  • Робота персоналу: 7,2
  • Ціна-якість 7,5
  • Страви/Організація харчування: 6,5
Сортувати за

Martini з Індонезія
Ділова поїздка
Підвищеного комфорту
Зупинявся на 2 ночей в Серпень 2016 р.
overall good
overall good
Переглянуто 22 серпня 2016

Maraden з Індонезія
Ділова поїздка
Номер підвищеної комфортності
Зупинявся на одну ніч в Серпень 2016 р.
not suiteable
This is 3 stars hotel
Переглянуто 20 серпня 2016

shaderon з Малайзія
Індивідуальний мандрівник
Делюкс
Зупинявся на 2 ночей в Серпень 2016 р.
Good location
Its easy access for traveling from and to airport. Very near from train station and close with Centre Point Mall. Suitable for those who just like walking activity.
Переглянуто 08 серпня 2016

Martini з Індонезія
Ділова поїздка
Делюкс
Зупинявся на одну ніч в Липень 2016 р.
OK
OK
Переглянуто 28 липня 2016

Justin з Малайзія
Ділова поїздка
Підвищеного комфорту
Зупинявся на 2 ночей в Липень 2016 р.
Great Place to stay
Clean and convenient place to stay. Near malls and train station.
Переглянуто 26 липня 2016

Adam з Індонезія
Сім"я з малими дітьми
Підвищеного комфорту
Зупинявся на одну ніч в Липень 2016 р.
Nice hotel
thank u
Переглянуто 20 липня 2016

Adam з Індонезія
Сім"я з малими дітьми
Підвищеного комфорту
Зупинявся на одну ніч в Липень 2016 р.
nice hotel
thank u
Переглянуто 20 липня 2016

Johndry з Індонезія
Група
Підвищеного комфорту
Зупинявся на одну ніч в Липень 2016 р.
late check in
im staying at karibia for 1 night ( 2 connecting rooms ) , i check in at 1.30 PM just for 1 room, because another room is still being cleaned. I wait and wait for another room until 3PM!!!! so disappointed for that ( I request early check in at Agoda ) .
Переглянуто 14 липня 2016

Sisilyana з Індонезія
Група
Підвищеного комфорту
Зупинявся на 2 ночей в Липень 2016 р.
room is spacious', the aircon doesn't work at the 1st night but it did work well after i complaint t
will come here again for next trip
Переглянуто 12 липня 2016

Ferdiyan з Індонезія
Сім"я зі старшими дітьми
Підвищеного комфорту
Зупинявся на 4 ночей в Червень 2016 р.
Very disappointing attitude
This was probably one of the many visits to this hotel, yet unfortunately might be my last. I book this hotel without breakfast since for the first 2 days I will be mostly out of Medan. During our check-in, the receptionist asked us if we wanted to upgrade to opt for the breakfast in which I declined already due to the reasons explained. Yet, he still gave me complete breakfast vouchers, in which I re-confirmed that it can be used. We then had ou breakfast on the 30th, and agree to pay for an additional 1(one) pax. on the next day, we were surprised that the maitre'd told us that we have to pay all the breakfast and the vouchers are not eligable. They did not admit why they have given the vouchers to me in the first place. He even did not like my complaint and said that we were difficult guest! UNBELIEVABLE! We checked out the next morning, no apology, no nothing. I even had to asked the complete invoice of this 'ridiculous' breakfast otherwise they did not even bother to give me a copy. The facilities, cleanliness of the hotel is fine, however, the attitude and clear lask of respect for guest if problematic.
Переглянуто 05 липня 2016


1

2

3

1234

Почніть зараз та оберіть улюблену програму: